Tomas Dunard kommer närmast från en tjänst som VD och grundare på The Foundation Business Consulting, en byrå inom Media Family-gruppen. Tidigare i karriären har han haft flera ledande positioner inom marknadsförings- och reklambranschen.
På SearchIntent återförenas han med grundaren Max Hänni, som ansvarar för byråns PPC-erbjudande.
– Jag lärde känna Tomas när han var VD på Scream Skåne, där vi bistod mediebyrån med spetskompetens inom performance marketing. Hans erfarenhet från att bygga digitala bolag och utveckla kunderbjudandet ligger helt rätt i tiden för oss. Att han dessutom själv är tidigare kund gör att han vet vilka behov som finns på beställarsidan, säger Max Hänni.
Som affärsutvecklare kommer Tomas Dunard att förfina kundsamarbetena och ta ytterligare steg i att skapa affärsnytta för kunderna.
– Det är fantastiskt roligt att få komma in i ett snabbväxande bolag som SearchIntent och få vara med och utforma deras framtida erbjudande. I en av mina tidigare roller anlitade vi SearchIntent och jag imponerades av deras tekniska kunskap och ägarnas syn på marknadsföring och hur de arbetade för att skapa värde för slutkund. Jag har även haft förmånen att följa deras resa från en startup till mogen byrå och hur de både blivit Gasellföretag och lyckats bredda och utveckla sitt erbjudande. Nu ser jag fram emot att vara med på den fortsatta resan där vi tillsammans gör ytterligare ett lyft kring strategi och erbjudande och därigenom skapar ännu mer värde till våra kunder.
Tomas tillträdde tjänsten 13 maj.
För mer information kontakta:
Gustav Palm
VD, SearchIntent
070-232 38 21
gustav@searchintent.se
searchintent.se
Norr Mälarstrand 12, 112 20 Stockholm